domenica 16 giugno 2019

Got to keep on


The chemical brothers

Got to keep on



Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 

Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 

Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 

Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 

(And the rain comes down) 
(Like tears, like tears) 
(And the rain comes down) 
(Like tears, like tears) 
(And the rain comes down) 
(Like tears, like tears...) 

Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Gotta keep on making me high 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on 
Got to keep on




Nessun commento:

Posta un commento

commenta questo post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

home