sabato 25 luglio 2015

Caminende



CAMINENDE +++ OROLACHE

“CAMINENDE” (A. Strinna)

(Solista)
Caminende sutta 'e chelu
disizende deo so
de agatare Luna intro s'ànima.

Cun sa 'oghe de su mundu
fatto unu ballu tundu:
paret de giogare che un'anghelu.

Caminende faccia a bentu
appo idu chie so,
appo fattu mílli e chentu rùttasa:
ma mi restat su manzanu
chi s'aberit in sa manu
e-i sa caminera de sos sonnios!

(Coro)
Iscultende donzi mare
chi ti narat de andare,
pizinneddu ti ses fattu omine.
Caminende tue la preguntas:
"Chie so pro te?"
Dae su coro tou la preguntas:
"Chie so pro te?
Chie so pro te, chie so pro te?"

....................................................

(Coro)
Iscultende donzi mare
chi ti narat de andare,
pizinneddu ti ses fattu omine.
Caminende tue la preguntas:
"Chie so pro te?
Dae su coro tou la preguntas:
"Chie so pro te?
Chie so pro te? Chie so pro te?"

(Solista)
Intro donzi sentimentu
temporada ses pro me
e-ì s'ispera bella chi mi rìede.
Chena umbra de timoria
tue mi dasa un'istoria
cun sa vida tua chi la càntada.

(Coro)
Iscultende donzi mare
chi ti narat de andare,
pizinneddu ti ses fattu omine.
Ses omine...
Caminende tue la preguntas:
"Chie so pro te?
Dae su coro tou la preguntas:
"Chie so pro te?
Chie so pro te? Chie so pro te?"

(Solista)
Nàrami chie so cun su sonniu tou.
Chie so pro te?
Nàrami chie so in su viaggiu nou.
Chie so pro te?
Nàrami chie so cando amo a tie.
Chie so pro te?
Nàrami chie so donzi notte e die.
Chie so pro te?
Nàrami chie so finzas ìntro a mie.
Chie so pro te?
Nàrami chie so: fogu mannu o nie?
Chie so pro te?...
Nàrami , nàrami chie so pro te?
Chie so pro te?...
 

 
“CAMINENDE” (A. Strinna)
 
(Solista)
Caminende sutta 'e chelu
disizende deo so
de agatare Luna intro s'ànima.
 
Camminando
Camminando sotto il cielo
con la voce del mondo
ho fatto un ballo tondo ( tipico ballo sardo):
sembra di giovare con un angelo
 

Caminende faccia a bentu
appo idu chie so,
appo fattu mílli e chentu rùttasa:
ma mi restat su manzanu
chi s'aberit in sa manu
e-i sa caminera de sos sonnios!


 
Camminando con la faccia la vento ( contro i l vento)
(Coro)
ho visto chi sono io
ho fatto mille e cento cadute
ascolatndo ogni mare
che ti dice di andare
bambino ti sei fatto uomo
camminando tu domandi:
 
chi sono io per te?
Dal tuo cuore ti esce ( con forza)la domanda:
chi sono io per te?
chi sono io per te?
chi sono io per te?
 
ascoltando ogni mare
che ti dice di andare
bambino ti sei fatto uomo
camminando tu domandi:
chi sono io per te?
Dal tuo cuore ti esce ( con forza)la domanda:
 
chi sono io per te?
chi sono io per te?
chi sono io per te?
 

(Solista)
Dentro ogni sentimento
tempo cattivo sei per me
e spero che arrivi quello bello
senza ombra di timori
tu mi hai dato una storia
che hai cantato con la vita tua
OROLACHE *** Caminende

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

home