lunedì 28 settembre 2015

Dreams



Cranberries*** dreams
Dreams
 
Oh, my life is changing everyday,
In every possible way.
And oh, my dreams, it's never quiet as it seems,
Never quiet as it seems.
 
I know I've felt like this before
But now I'm feeling it even more,
Because it came from you.
And then I open up and see the person falling here is me,
A different way to be.
 
Ah, la da ah...
La...
 
I want more impossible to ignore,
Impossible to ignore.
And they'll come true, impossible not to do,
Impossible not to do.
 
And now I tell you openly, you have my heart so don't hurt me.
You're what I couldn't find.
A totally amazing mind, so understanding and so kind;
You're everything to me.
 
Oh, my life,
Is changing every day,
In every possible way.
 
And oh, my dreams,
It's never quiet as it seems,
'Cause you're a dream to me,
Dream to me.
 
Ah, da, da da da, da, la...

***
      Traduzione

Oh la mia vita sta cambiando ogni giorno
In ogni modo possibile
E i miei sogni, non sono mai calmi come sembrano
Mai come sembrano
 
So di essermi sentita così prima
Ma adesso lo sento ancora di più,
Perché è venuto da te.
E allora mi apro e vedo, che la persona che sta cadendo qui sono io,
Un modo diverso di essere.
 
Ah, la da ah...
La...
 
Voglio di più, impossibile ignorarlo
Impossibile ignorarlo
E si avvereranno, impossibile che non avvenga
Impossibile che non avvenga
 
E ora te lo dico apertamente, hai il mio cuore perciò non ferirmi
Sei ciò che non riuscivo a trovare
Una mente totalmente sorprendente, così comprensiva e gentile
Sei tutto per me
 
Oh la mia vita
Sta cambiando ogni giorno
In ogni modo possibile
 
E i miei sogni
Non sono mai calmi come sembrano
Perché tu sei un sogno per me
Un sogno per me
 
Ah, da, da da da, da, la...

Everything but the girl*** missing

                  




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

home